محصول
محصول(یا خدمت)، هسته اصلی هر آمیخته بازاریابی است. این هسته اصلی، چه بیمه نامه عمر یا یک ماشین لباسشویی باشد و چه خدمات پهن باند اینترنت، محصول، عرضهکالای شرکت به مشتریان است. این محصول، میتواند شامل جنبه های فیزیکی و محسوس و جنبه های نامحسوس یا کمتر محسوس، مانند وارانتی(ضمانت نامه)، گزینه های انتخابی، و خدمات پس از فروش باشد. بنابراین، محصول یک بسته کلی است که شما به مشتریان خود عرضه میکنید.
شما میتوانید محصولات را هم از طریق فیزیکی و هم از طریق خدماتی که شرکت شما به منظور پشتیبانی از محصول ارائه میکند، متمایز بسازید. متمایزسازی فیزیکی محصولات، شامل موارد زیر میشود؛
- شکل: اندازه، تصویر، ساختار فیزیکی. برای مثال، روکش کپسول و دوز آسپرین.
- ویژگیها: برای مثال، ابزارهای جدید ویرایش متنی یک برنامه پردازشی ورد.
- کیفیت عملکرد: در سطحی از عملکرد که مشخصه اصلی محصول است.
بازاریابی عملگرا یا (Performance Marketing) چیست؟
محصول ,فیزیکی ,یک ,محصول، ,مثال، ,مشتریان ,به مشتریان ,هم از ,از طریق ,برای مثال، ,است این
درباره این سایت