اگر شما هم می خواهید یک بازاریاب موفق باشید باید دارای یک روابط عمومی بسیار خوبی باشید که که این روتابط عمویی نیز شامل موارد بسیاری است که امروز ما می خواهیم در مورد چند تا از انها برای شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ مدرسه بازاریابی با ما همراه باشید.
فرایند ت گذاری:
روابط عمومی در مقایسه با تبلیغات به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد . فرایند ت گذاری در روابط عمومی دراز مدت است و یک شبه صورت نمیگیرد. چون روابط عمومی به دنبال حفظ و تداوم ارتباط با مخاطبان است فرایند برنامهها را دراز مدت و طولانی در نظر میگیرد در ضمن اینکه همدلی که کار روابط عمومی است نیازمند زمان طولانیتری است اما تبلیغات در کوتاه مدت به دنبال منافع است پس فرایند ت گذاری آن نیز کوتاه مدت است و برنامه های تبلیغاتی برای زمانی کوتاه برنامه ریزی میشود.
بازاریابی عملگرا یا (Performance Marketing) چیست؟
عمومی ,روابط ,فرایند ,مدت ,یک ,کوتاه ,روابط عمومی ,ت گذاری ,فرایند ت ,به دنبال ,کوتاه مدت ,فرایند ت گذاری
درباره این سایت