باید به این مطلب توجه داشته باشید که اگر قیمتها طبق آنچه برای خریدهای داخل فروشگاه سودآور است وضع شود، قیمتهای آنلاین رقابتی نخواهد بود. حکم یک قیمت متناسب در همه جا» میتواند منجر به زیان در یک بازار شود. در ادامه با وبلاگ مدرسه بازارابی با همراه ما باشید.
بسیاری از خردهفروشان قیمتهای متفاوتی در فروشگاههای مختلف و بر مبنای رقابت وضع میکنند. فروشگاه Target همین کار را کرده است انتخاب آیتمهای فروشگاه شخصی تارگت میتواند تحت تاثیر قیمتهای آیتمهای همانند در خردهفروشان نزدیک قرار بگیرد.
بازاریابی عملگرا یا (Performance Marketing) چیست؟
فروشگاه ,قیمتهای ,میتواند ,وضع ,قیمت ,آیتمهای ,مبنای رقابت ,بر مبنای ,و بر ,مختلف و ,رقابت وضع
درباره این سایت