محل تبلیغات شما

محصول

محصول(یا خدمت)، هسته اصلی هر آمیخته بازاریابی است. این هسته اصلی، چه بیمه نامه عمر یا یک ماشین لباسشویی باشد و چه خدمات پهن باند اینترنت، محصول، عرضه­کالای شرکت به مشتریان است. این محصول، می­تواند شامل جنبه های فیزیکی و محسوس و جنبه ­های نامحسوس یا کمتر محسوس، مانند وارانتی(ضمانت نامه)، گزینه ­های انتخابی، و خدمات پس از فروش باشد. بنابراین، محصول یک بسته کلی است که شما به مشتریان خود عرضه می­کنید.

شما می­توانید محصولات را هم از طریق فیزیکی و هم از طریق خدماتی که شرکت شما به منظور پشتیبانی از محصول ارائه می­کند، متمایز بسازید. متمایزسازی فیزیکی محصولات، شامل موارد زیر می­شود؛

  • شکل: اندازه، تصویر، ساختار فیزیکی. برای مثال، روکش کپسول و دوز آسپرین.
  • ویژگی­ها: برای مثال، ابزارهای جدید ویرایش متنی یک برنامه پردازشی ورد.
  • کیفیت عملکرد: در سطحی از عملکرد که مشخصه اصلی محصول است.
محصول خوب در بازاریابی

بازاریابی عملگرا یا (Performance Marketing) چیست؟

جایگاه بازاریابی در خدمات پس از ثبت

بازاریابی شبکه ای

محصول ,فیزیکی ,یک ,محصول، ,مثال، ,مشتریان ,به مشتریان ,هم از ,از طریق ,برای مثال، ,است این

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اجرای با کیفیت همایش و جُنگ ها ... M&MSUBTITLE reimijustci فروشگاه اینترنتی گل های دبستان مالک اشتر نوشته های همایون رقابی longpuhotrie thevac97@gmail.com imalridooms